قرآن کریم (1395)، ترجمه محمدمهدی فولادوند، تهران: انتشارات هاتف.
اعظمی، هادی؛ حسینی، سیدجواد و علمدار، اسماعیل (1392)، تحلیل نقش سرمایه اجتماعی در حکمرانی مطلوب شهر، پنجمین کنفرانس برنامهریزی و مدیریت شهری، مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد.
حمیدیزاده، علی (1397)، واکاوی افول سرمایۀ اجتماعی در ایران، مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره 5 ، ش1: 91-109.
خواستار، حمزه (1388)، ارائه روشی برای محاسبه پایایی مرحله کدگذاری در مصاحبههای پژوهشی، حوزه و دانشگاه روش شناسی علوم انسانی،س 15، ش58: 161-174.
خیرگو، منصور و سهیلی، حمیدرضا (1397)، ترسیم الگوی ارتقای سرمایۀ اجتماعی در سازمانهای دولتی ایران: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریۀ دادهبنیاد، مدیریت سرمایه اجتماعی،س 5، ش2: 315-336.
زارعی متین، حسن؛ محمدیان، بهزاد و مدرسی، سعید (1395)، مدیریت سرمایه اجتماعی، تهران: مؤسسه کتاب مهربان نشر.
شماعی کوپانی، میلاد و اسمعیلی گیوی، محمدرضا (1393)، مدل پارادایمی مدیریت جهادی با استفاده از نظریه دادهبنیاد، چشمانداز مدیریت دولتی،س 5 ، ش3: 119-150.
صالحی امیری، سیدرضا و امیرانتخابی، شهرود (1392)، راهکارهای ارتقای سرمایة اجتماعی در کشور باتوجهبه سند چشمانداز بیستساله نظام، فصلنامه راهبرد، ش66: 84-61 .
عباسزاده، محمد (1391)، تأملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی، جامعهشناسی کاربردی،دوره 23 ، ش1: 19-34.
علینی، محمد (1392)، سرمایه اجتماعی در آموزههای اسلامی، قم: بوستان کتاب.
عیوضی، محمدرحیم و فتحی، یوسف (1392)، رهبری و سرمایه اجتماعی با رویکرد به رهبری امام خمینی (ره)، پژوهشنامه متین،س 13، ش51: 61-83.
عیوضی، محمدرحیم و فتحی، یوسف (1392). نسبتمشارکتاجتماعیوسرمایهاجتماعیدراندیشهامامخمینی (ره)، فصلنامه راهبرد،س 22، 66: 37-59.
فقیه خلجانی، سیدهفاطمه (1392)، سرمایه اجتماعی در اندیشه و عمل امام خمینی، تهران: مؤسسه چاپ و نشر عروج.
محمدی، حسین و موسوی مقدم، سیدمحمد (1397، تبیین مؤلفههای سرمایۀ اجتماعی برمبنای روایات ناظر به روابط متقابل در کتاب مفاتیحالحیات، مدیریت سرمایه اجتماعی،س 5، ش 2: 187-212.
محمدیان منصور، صاحبه؛ جعفری، محمد و مهرگان، نادر (1397)، اندازهگیری و بررسی مقایسهای سرمایۀ اجتماعی بهتفکیک استانهای کشور، مدیریت سرمایه اجتماعی،س 5 ،ش1، 43-66.
مقیمی، سیدمحمد (1396)، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام، تهران: انتشارات نگاه دانش.
مقیمی، سیدمحمد؛ امامی، فرزانه و کاظمی، معصومه (1390)، ارزیابی و اولویتبندی شاخصههای سرمایة اجتماعی و تأثیر آن برعملکرد سازمانی در نظام دانشگاهی، مدیریت فرهنگ سازمانی،س 9، ش 2: 60-29.
Baende Bofota, Y. (2017). Social capital, human capital and economic development: theoretical model and empirical analyses. UCL Press.
Bebbington, A., Guggenheim, S., Olson, E., & Woolcock, M. (2004). Exploring social capital debates at the World Bank. Journal of Development Studies, 40(5), 33-64.
Corbin, J., & Strauss, A. (2008). Basics of qualitative research: Techniques and procedures for developing grounded theory. Sage publications.
Creswell, J. W. (2002). Educational research: Planning, conducting, and evaluating quantitative (pp. 146-166). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
Deller, S. C., Conroy, T., & Markeson, B. (2018). Social capital, religion and small business activity. Journal of Economic Behavior & Organization, 155, 365-381.
Dodd, D., Melissa, B., & Hazletonc, V. (2015). A social capital approach: An examination of punams civic engagement and public relations roles. Public Relation Review, 41, 472-479.
Hong, L., Tisdell, C., & Fei, W. (2017). Social capital, poverty and its alleviation in a Chinese border region: a case study in the Kirghiz Prefecture, Xinjiang. Research in Agricultural & Applied Economics. doi:10.13140/RG.2.2.15533.79841
Moor, S., & Kawachi, I. (2017). Twenty years of social capital and health research: A glossary. Epidemiol Community Health, 0: 1-5
Nishide, Y. (2006). Social capital and civil society in Japan: For policy and practical implications (Doctoral dissertation, Doctoral Dissertation, Osaka School of International Public Policy, Osaka University).
Wang, Z., McNally, R., & Lenihan, H. (2018). The role of social capital and culture on social decision-making constraints: A multilevel investigation. European Management Journal. 11-18
Williams, N., Huggins, R., & Thompson, P. (2017). Social capital and entrepreneurship: Does the relationship hold in deprived Urban Neighbourhoods?. Growth and Change, 48(4) .719-743
Yeon Ahn, S., & Hyung Kim, S. (2017). What makes firms innovative? The role of social capital in corporate innovation. Sustainability, 9, 1-13.