امام خامنهای، سید علی (1397)، بیانات در مراسم اعطای نشان عالی ذوالفقار به فرمانده نیروی قدس سپاه 19 اسفندماه، برگرفته از وبسایت دفتر نشر و حفظ آثار حضرت آیتالله خامنهای. https://farsi.khamenei.ir
##
امام خامنهای، سید علی (1398)، بیانات در منزل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، 13 آبان ماه، برگرفته از وبسایت دفتر نشر و حفظ آثار حضرت آیتالله خامنهای. https://farsi.khamenei.ir.
##
امام خامنهای، سید علی (1398)، بیانات در دیدار با مردم قم، 18 آبان ماه، برگرفته از وبسایت دفتر نشر و حفظ آثار حضرت آیتالله خامنهای. . https://farsi.khamenei.ir
##
اخوان کاظمی، بهرام (1396)، تبیین نظری رهبری امام خمینی (ره) از زاویه نقد نظریه رهبری کاریزماتیک، فصلنامه مطالعات انقلاب اسلامی، ش50 : 7 - 26.
##
آخوندی، محمدباقر (1396)، راهبردهای فرهنگی نفوذ اجتماعی دین در آموزههای قرآن، فصلنامه پژوهشهای قرآنی، دوره 3، ش 84 : 150 -173.
##
ابنبابویه، محمد بن علی (1377)، الخصال، ترجمه محمدباقر کمرهای ، تهران: نشر کتابچی.
##
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی و عادل، آذر (1388)، روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع، چ سوم، تهران: انتشارات صفار.
##
داناییفرد، حسن؛ رجبزاده، علی و مکی، پریسا (1391)، فهم و تبیین نفوذ بر مدیران در بخش دولتی، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، دوره 1، ش1 : 7-22.
##
دلوی، محمدرضا؛ رحیمی اصل، رضا (1393)، بررسی اثرات پاسخ به نفوذ اجتماعی بر اعتماد کارکنان (مطالعه موردی: اداره کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری)، پژوهشنامه مالیات، دوره 23، ش71: 92-116.
##
رضوی، سید محمدحسین؛ اسیوند چمعالی، حسن و منوچهری نژاد، محسن (1394)، رابطه نفوذ اجتماعی مدیران مدارس و توانمندسازی شغلی دبیران تربیتبدنی، فصلنامه مدیریت ورزشی، دوره 7 ، ش5: 751-764.
##
صیاد زاده، وحیده؛ سیادت، سید علی و جمشیدیان، عبدالرسول (1391)، تحلیل میزان نفوذ اجتماعی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیت شناختی، فصلنامه مدیریت اطلاعات سلامت، دوره 8 ، ش 4: 588-593.
##
عابدی جعفری، حسن و شیخزاده، محمد (1390)، تحلیل مضمون و شبکه مضمونها: روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی، فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، دوره5 ، ش2: 151-198.
##
فرانزوی، استفن (1395)، روانشناسی اجتماعی، ترجمه مهرداد فیروز بخت و منصور قنادان، نشر رسا.
##
فولادی، محمد و بناکار، رویا (1396)، شیوهها و شگردهای نفوذ اجتماعی، فرهنگی؛ با تأکید بر نظریه استفاده و خشنودی و نقش شبکههای نفوذ، فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی، دوره 8 ، ش30 : 55-80.
##
محصص، مرضیه (1395)، راهبردهای نفوذ اجتماعی از رهگذر خطبه قاصعه، فصلنامه النهج، دوره 48، ش1: 141-169.
##
معیدفر، سعید و آخوندی، محمدباقر (1392)، تأثیر سرمایه اجتماعی بر نفوذ اجتماعی دین، دو فصلنامه آموزههای قرآنی، دوره 17، ش 1: 71-94.
##
ملکی زاده، فاطمه؛ دهقان، آرزو و مصطفوی، اسماعیل (1399)، بررسی رابطه بین نفوذ اجتماعی، بهرهوری و کارایی، در شبکه هم نویسندگی پژوهشگران حوزه اخلاق پزشکی، فصلنامه اخلاق و تاریخ پزشکی، دوره 13، ش1: 240-252.
##
Ajzen, I., & Fishbein, M. (1977) , Attitude-Behavior Relations: A theoretical Analysis and Review of Empirical Research, Psychological Bulletin, Vol. 84 , No. 5, 888-918.
##
Asch, S. (1959), Description of social influence. Retrieved from internte.
##
Ashforth, B. E., & Mael, F. A. (1989) ,Social Identity Theory and the Organization. Academy of Management Review, Vol.14, No. 1: 20-39.
##
Braun, V. & Clarke, V. (2006), Using thematic analysis in psychology, Qualitative Research in Psychology, Vol. 3, No. 2: 77-101.
##
Hareli, S. (2007), Emotion cycle on the social influence of emotion in organization. Forthcoming,Leadership & Organizational Development Journal, Vol. 28, No. 8:710-726.
##
Hinkin,T.(1990),Influence tactics used by subordinate,Journal of Applied Psychology,246-257
##
Isenberg, D. J. (1986) , Group polarization: A Critical Review and Meta-Analysis, Journal of Personality and Social Psychology, Vol. 50: 1141-1151.
##
Kaplan, M. F. (1989) , Task, Situational, And Personal Determinants of Influence Processes In Group Decision Making. In E. J. Lawler (Ed.), Greenwich, CT: JAI Press, Vol. 286:87-105.
##
Rasht, L. (2006), Social influence. Retrieved from internet: www.umi.com.
##
Yukl, G. (2000), Influence tactics and leader effectiveness. Greenwich, CT: Information Age.
##
Yukl, G.A. and Heaton, H. (2002) ,Leadership in Organizations. 5th Edition, Prentice Hall, Upper Saddle River.
##