استراوس، انسلم؛ کوربین، جولیت (1394)، مبانی پژوهش کیفی: فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای، چاپ چهاردهم، ترجمه ابراهیم افشار، تهران: نشر نی.
ابوطالبی، مهدی (1393)، نقش علمای شیعه در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی در دوره قاجار، تاریخ اسلام در آینه پژوهش، س دهم، ش دوم، پیاپی 35: 5 ـ 26.
استادی، حسین (1395)، عوامل موثر بر رسد اقتصادی ایران و اثر افزایش قیمت حاملهای انرژی، فصلنامه پژوهشهای رشد و توسعه اقتصادی، س ششم، ش 24: 133 ـ 144.
اسماعیلی خوشمردان، علی؛ باغجری، ابوطالب؛ اکبری افروزی، رقیه (1395)، نقش مؤلفههای مهم اقتصادی (سرمایه گذاری، تولید و مصرف) در دستیابی به اقتصاد مقاومتی، پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، الگوی پایه پیشرفت.
اشیری، سعید (1398)، نظامهای حامی رونق تولید در نظریه اقتصاد مقاومتی، قابل بازیابی در:
بازرگان هرندی، عباس (1395)، مقدمهای بر روشهای تحقیق کیفی و آمیخته: رویکردهای متداول در علوم رفتاری، تهران: نشر دیدار.
خاکی، غلامرضا (1392)، روش تحقیق گرانددی در مدیریت (با رویکرد پایاننامهنویسی)، تهران: نشر فوژان.
دژپسند، فرهاد؛ حسینی، الهام السادات؛ گلزاریان پور، سیاوش (1391)، بررسی تاثیر رشد صادرات غیرنفتی بر رشد تولید ناخالص داخلی غیر نفتی ایران، فصلنامه اقتصاد و الگوسازی، س سوم، ش 10: 109 ـ 133.
رجب پور، حسین (1396)، الگوی راهبردی حمایت از تولید 5، الزامات حمایت مؤثر، تهران: دفتر مطالعات اقتصادی (گروه توسعه اقتصادی و برنامهریزی)، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
رجب پور، حسین (1397). الگوی راهبردی حمایت از تولید 13، موازین انتخاب راهبرد مطلوب، تهران: دفتر مطالعات اقتصادی (گروه توسعه و برنامه ریزی)، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
رشوند، محمدنبی (1395)، بررسی راهکارهای تقویت تولید کالاهای داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی، پژوهشنامه کشاورزی و منابع طبیعی، ش 19: 76 ـ 88
روشندل اربطانی، طاهر؛ مقیمی، سید محمد؛ بشیر، حسن و ظریفیان یگانه، محمد حسین (1390)، طراحی مدل سیاستگذاری رسانهای اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی مبتنی بر رویکرد همگرایی محتوایی، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، س 24، ش 2 (پیاپی 90): 30 ـ 9.
شفیعا، محمدعلی؛ موسوی لقمان، سیده اشرف (1394)، طراحی مدل مفهومی تعامل دولت و تولید کنندگان داخلی برای تقویت تولید ملی با بهره گیری از تحلیل محتوای کیفی، نشریه علمی ـ پژوهشی مدیریت فردا، س 13، ش 44.
عبداللهی عابد، صمد؛ قبادی، مهری (1393)، راهکارهای قرآن برای رونق اقتصادی، فصلنامه سراج منیر، س 5، ش 16: 109 ـ 130.
فتحی مولایی، شهریار؛ اشرف پور، عظیمه؛ وثوقیان، مریم (1391)، بررسی تاثیر بهبود کیفیت در ارتقای تولید ملی، مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری و تولید ملی، قم: 663 ـ 675.
فیضپور، محمدعلی؛ رادمنش، سعیده؛ شاه محمدی مهرجویی، ابوالفضل (1395)، ظرفیتهای خالی در صنایع تولیدی ایران و نقش آن در افزایش تولید ملی، فصلنامه مجلس و راهبرد، دوره 23، ش 86: 175 ـ 205.
قاضی میرسعید، سیدعلیرضا؛ تاجآبادی، حسین (1395)، مفهوم توسعه و پیشرفت در اندیشههای مقام معظم رهبری (مدظله)، فصلنامه علمی ـ پژوهشی مدیریت اسلامی، س 24، ش 3: 147 ـ 169.
محبوبی، قربانعلی؛ محمدی، مصطفی (1391)، نقش فرهنگ بسیجی در تولیدملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی، فصلنامه مهندسی فرهنگی، س هفتم، ش 69 و 70.
مرکز مالمیری، احمد؛ سیاح، سید امیر (1396)، الگوی راهبردی حمایت از تولید 3، رویکردها و روشهای حمایت از تولید در 6 قانون برنامه توسعه،تهران: دفتر مطالعات اقتصادی (گروه مطالعات محیط کسب و کار)، معاونت پژوهشهای اقتصادی، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
موسیزده، ابراهیم (1392)، ماهیت و جایگاه حقوق پیام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، فصلنامه حقوق، دوره 43، ش 4: 201 ـ 213.
میلانی، جمیل (1394)، اقتصاد مقاومتی و خودباوری ملی، فرصتها و چالشهای تحقق آن، مجله اقتصادی، ش 7 و 8: 5 ـ 22.
نادعلی، فاطمه (1396)، بررسی راهکارهای قرآن برای رونق و پیشرفت تولید و اشتغال، فصلنامه قرآنی کوثر، س 17، ش 59: 83 ـ 96.