آذر، عادل؛ فرخ، مجتبی؛ جانانی، حمید (1395). بررسی رابطه علی عدالت سازمانی با رضایت مشتری از طریق نقش میانجی سرمایه اجتماعی در بانکهای تجاری. مدیریت سرمایه اجتماعی. دوره 3. ش 1: 69 ـ 87.
اردلان، محمدرضا؛ قنبری، سیروس؛ فیضی، کاوه؛ سیفپناهی، حامد؛ زندی، خلیل (1393). رابطه اخلاق کار اسلامی با درگیری شغلی. فصلنامه اخلاق زیستی. س 4. ش 13: 75 ـ 96.
اردلان، محمدرضا؛ قنبری، سیروس؛ بهشتیراد، رقیه؛ نویدی، پرویز (1394). تأثیر سرمایه اجتماعی و مسئولیتپذیری اجتماعی بر تعهد سازمانی. فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی. س 5. ش 10: 109 ـ 132.
اکبری، مرتضی؛ فهام، الهام (1395). بررسی نقش ارزشهای فردی و اخلاق کسبوکار بر مسئولیتپذیری اجتماعی در بنگاههای بخش کشاورزی. مجله تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران. دوره 2 ـ 47. ش 1: 197 ـ 209.
ایمان، محمدتقی؛ جلائیانبخشنده، وجیهه (1389). بررسی و تبیین رابطه بین مسئولیت اجتماعی و سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر شیراز. جامعهشناسی کاربردی. س 21. ش 37: 19 ـ 42.
جندقی، غلامرضا؛ قریشی، مهدی؛ احدیشعار، مجید (1396). بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی و رابطه آن با بازاریابی اخلاقی. مدیریت سرمایه اجتماعی. دوره 4. ش 3: 309 ـ 332.
خسروی، زهرا؛ رضایی، آمنه؛ اسکندری، نازیلا (1390). بررسی رابطه بین اخلاق کار با تعهد سازمانی و رضایت شغلی در بین دبیران شهرستان ارسنجان. کنفرانس ملی کارافرینی. تعاون و جهاد اقتصادی. آذر ماه 28 ـ 29. نایین.
زارعیمتین، حسن؛ ملایی، مصطفی (1393). بررسی وضعیت مؤلفههای سرمایه اجتماعی در سازمانهای اجرایی استان قم. مدیریت سرمایه اجتماعی. دوره 1. ش 1: 119 ـ 137.
سیدرضی (1379). نهجالبلاغه. ترجمه: محمد دشتی. قم: نشر الهادی.
شمسیگوشکی، سجاد؛ نعمتی، روحالله (1394). رابطه سرمایه اجتماعی و سرمایه انسانی با عملکرد سازمانی (مورد مطالعه فروشگاههای شهر کرمان). مدیریت سرمایه اجتماعی. دوره 2. ش 2: 267 ـ 290.
طالبی، ابوتراب؛ خوشبین، یوسف (1391). مسئولیتپذیری اجتماعی جوانان. فصلنامه علوم اجتماعی. ش 59: 207 ـ 240.
علیزاده، معصومه؛ مهاجران، بهناز؛ قلعهای، علیرضا (1397). تحلیل کانونی رابطه بین مؤلفههای اخلاق حرفهای و ابعاد سرمایه اجتماعی. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری. س 13. ش 2: 52 ـ 61.
فرامرزقراملکی، احد (1387). درآمدی بر اخلاق حرفهای. تهران: مؤسسه مطالعات بهرهوری و منابع انسانی. نشر سرآمد.
فیضی، کامران؛ رونقی، محمدحسین (1390). ارزیابی سرمایههای فکری و اجتماعی شرکتهای رتبهبندی شده توسط شورای عالی انفورماتیک ایران. فصلنامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران. دوره 27. ش 1: 189 ـ 206.
قاسمزادهعلیشاهی، ابوالفضل؛ حیدریزاده، زهرا؛ حسنی، محمد (1395). بررسی پیشایندها و پیامدهای اخلاق کار اسلامی. مدیریت در دانشگاه اسلامی. س 5. ش 2: 443 ـ 461.
محمدی، مسلم؛ گلوردی، مهدی (1392). مؤلفههای اخلاق حرفهای در سازمان با الگو گرفتن از مبانی دینی. دوفصلنامه اسلام و مدیریت. س 2. ش 3: 161 ـ 180.
موغلی، علیرضا؛ سیدجوادیان، سیدرضا؛ احمدی، سیدعلیاکبر؛ علوی، آزاده (1392). بررسی میزان حاکمیت اخلاق کار اسلامی در نظام سلامت (مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان). مجلهتحقیقاتنظام سلامت. دوره 9. ش 7: 1 ـ 11.
منابع انگلیسی
Apaydin, C. and Ercan, B. (2010). A structural equation model analysis of Turkish school managers’ views on social responsibility, Procedia Social and Behavioral Sciences, 2: 5590–5598.
Augusto Felício, J., Couto, E., and Caiado, J. (2014). Human capital, social capital and organizational performance. Management Decision, 52(2), 350-364.
Bjornskov, C., and Sondroskov K. M. (2013). Is Social Capital a Good Concept?, Social Indicators Research, 114, 1225–1242.
Carrol, A. (1991) the Pyramid of Corporate Social Responsibility: Toward the Moral Management of Organizational Stakeholders, Business Horizons, 34(4):39-48
Chile, L., Black, X., (2015). University–community engagement: case study of university social responsibility. Educ. Citizenship Soc. Justice, 10 (3), 234–253.
Cohen H., Beresford, S., Barrington, W., Matsueda, R., Waeikfield, J. and Duncan G. (2018). Associations between social capital and depression: A study of adult twins, Health & Place, 50, 162–167
Ferris S., Javakhadze D. and Rojkonic, J. (2017). CEO social capital, risk-taking and corporate policies, Journal of Corporate Finance, 47, 46–71.
Growiec K. and Growiec, J. (2016). Bridging Social Capital and Individual Earnings: Evidence for an Inverted U, Social Indicators Research, 127, 601–631.
Han, S. (2019). Social capital and perceived stress: The role of social context, Journal of Affective Disorders, 250: 186-192.
Hediger, H. (2010). Welfare and capital-theoretic foundations of corporate social responsibility and corporate sustainability, The Journal of Socio-Economics 39: 518–526.
Jin J.Y., Kanagaretnam, K., Lobo, G. and Mathieu, R. (2017). Social capital and bank stability, Journal of Financial Stability 32, 99–114.
Kadushin, C. (2012). Understanding Social Networks: Theories, Concepts, and Findings. Oxford University Press.
Kaye, L., Kowert R. and Quinn, S. (2017). The role of social identity and online social capital on psychosocial outcomes in MMO players, Computers in Human Behavior, 74, 215-223.
Linthicum, C., Reitenga, A. L., and Sanchez, J. M. (2010). Social responsibility and corporate reputation: The case of the Arthur Andersen Enron audit failure, J. Account. Public Policy 29: 160–176.
Nahapiet, J., and Ghoshal, S. (1998). Social capital and intellectual capital and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23(2), 12-21.
Putnam, R. (1995). Bowling alone: America's declining social capital. Journal of democracy, 6(1), 65-78.
Sobel, J. (2002). Can We Trust Social Capital?, Journal of Economic Literature, 40,139–154.
Sozbilir, F. (2018). The interaction between social capital, creativity and efficiency in organizations, Thinking Skills and Creativity, 27, 92–100.
Tyndell, D., Forbess, T., Avery, J. and Powell, S. (2019). Fostering scholarship in doctoral education: Using a social capital framework to support PhD student writing groups, Journal of Professional Nursing, https://doi.org/10.1016/j.profnurs.2019.02.002
Vikram, K. (2018). Social capital and child nutrition in India: The moderating role of development, Health & Place, 50, 42–51.