Document Type : Original Article
Author
Assistant Professor, College of Industries and Systems Engineering , Isfahan Industrial University, Isfahan, Iran.
Abstract
Keywords
نهجالبلاغه (فرمایشات گهربار امام علی(علیهالسلام). رضی، سید ترجمه دشتی، محمد. (1389). قم: انتشارات علویون.
اخوان، پیمان و اجودی، الهام. (1393). گامهای عملیاتی مدیریت دانش: نقشههای دانش. تهران: آتی نگر.
اخوان، پیمان و خادمالحسینی، سید پیمان. (1392). تبیین مدیریت دانش از دیدگاه اسلام. دو فصلنامه مدیریت اسلامی، 21 (2)، 99-126.
افرازه، عباس. (1386). مدیریت دانش (مفاهیم، مدلها، اندازهگیری و پیادهسازی). تهران: دانشگاه صنعتی امیر کبیر.
تبریزی، منصوره. (1393). تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. فصلنامه علوم اجتماعی، 64، 105-138.
تمیمی آمدی، ابوالفتح عبدالواحدبن محمد تمیمیآمدی (1368). ترجمه: رجایی، سید مهدی. غررالحکم و دررالکلم- روایات امام علی (علیهالسلام).
تولایی، رضا، و رضائیان، علی. (2010). بررسی مفهوم دانش در منابع اسلامی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه امام صادق.
حرّانی، ابن شعبه. (قرن چهارم هجری قمری). ترجمه: حسنزاده، محمد صادق (1376). تحفالعقول. تهران. قم
داناییفرد، حسن.، امامی، سید مجتبی. (1386). استراتژی پژوهشهای کیفی: تاملی بر نظریهپردازی داده بنیاد، فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، 69، 13-98.
صارمینیا، صبا، حسنزاده، علیرضا.، الهی، شعبان و منتظر، غلامعلی. (1397). توسعه چارچوب مفهومی جهت رهنگاری مدیریت دانش سازمانی: تحلیل محتوای کیفی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 1 (95)، 171-204.
کلینی، محمدابن یعقوب (1390). ترجمه مصطفوی، سید جواد. اصول کافی: جلد چهارم. انتشارات دارالثقلین.
لطیفی، محمود. (1379). چهل حدیث سیره علوی. قم- الهادی: المعروف.
مجلسی، محمدباقر. ب. (1386). بحارالانوار، انتشارات اسلامیه.
محمدی ریشهری، محمد. (1377). میزانالحکم. قم: دارالحدیث.
منطقی، حسن.، و اکبری، ظاهر. (1392). مدیریت دانش با الهام از منابع اسلامی. اسلام و پژوهشهای مدیریتی، 3 (1)، 59-76.
Cacciatori, E. (2008). Memory objects in project environments: Storing. retrieving and adapting learning in project-based firms. Research Policy, 37, 1591-1601.
Elo, S., & Kyngas, H. (2007). The Qualitative Content Analysis Process. Journal of a Advanced Nursing, Wiley online liberary.
Gillian, F., & Fenwick, J. (2015). The influence of Islamic values on management practice in Morocco. European Management Journal, 33(2), 143-156.
Kamhawi, E. M. (2010). The three tiers architecture of knowledge flow and management activities. Information and Organization, 20, 169–186.
Krippendorff, K. (1980). Content Analysis: An Introduction to its Methodology: Sage Publications, Newbury Park.
Leseure, M. J., & Brookes, N. J. (2004). Knowledge management benchmarks for project management. Journal of Knowledge Management, 8(1), 103-116.
Nonaka, I. (1994). A dynamic theory of organizational knowledge creation. Organization Science, 5(1), 14-37.
Nonaka, I., & Takeuchi, H. (1995). The knowledge creating company. Oxford UniversityPress.
Probst, G., Bu¨chel, B., & Raub, S. (1998). Knowledge as strategic resource In G. Krogh, Ross, J. and Kleine, D. (Eds) (Ed.), Knowing in Firms. Understanding, Managing and Measuring Knowledge (pp. 240-252). London/New Delhi: Sage.
Sareminia, S., & Satar, M. (2013). Developing Project Knowledge Management Strategy Model : Designing and Evaluating. Paper presented at the International Project Management Conference, Razi Center; Tehran; Iran.
Strauss, A., & Corbin, B. (1990). Grounded Theory Research: procedures, canons and evaluative criteria. Qualitative Sociology, 13(1)
Suddaby, R. (2006). From The Editors:What Grouded Theory Is no. Academy of Management Journal, 49(4), 633-642.
Westbrook, L. (1994). Qualitative research methods: A review of major stages, data analysis techniques, and quality controls. Information Science Research, 16(3), 241-254.